Gönderen: evdemasajizmir | Mayıs 14, 2012

evde masaj hizmeti izmir

evde masaj hizmeti izmir

İzmir içerisinde genelde ev, ofis ve otellerde hizmet vermekteyim. Yaklaşık 6 yıldır masör olarak çalışmaktayım. Otelcilik mezunu olup 1996 – 2002 yılları arasında otellerde masaj sauna bölümünde çalıştım. Daha sonra izmir’de private masör olarak çalışıyorum.

Genelde evde masaj keyfi yaşamak isteyen ve bu keyiften güvenli ve sağlıklı hizmet almak isteyen çiftler yoğunlukta olmak üzere hizmet veriyorum.

Ortalama masaj süresi hazırlık aşaması hariç 45 dakika civarı sürüyor. Genelde body masajı , local masaj , ayak masajı ve baş masajı uygulaması yapıyorum.

Kendinize ait kullandığınız krem ve losyonları kullanmak isterseniz ilave olarak taleplerile birlikte olabilir. Her masaj için sıfırdan malzeme alımı yapıyor ve kişilerin istekleri doğrultusunda hazırlıyorum. Onun için 1 gün öncesinden randevu almak durumundasınız.

Ücret konusunda kişinin istediği masaj skalasına göre 75 , 300 TL arasında bir değişkenlik söz konusu oluyor.

İzmir dışına hizmet vermiyorum.

Soru ve düşünceleriniz için telefonum aracılığı ile ulaşabilirsiniz. Gizliliğiniz esas olması bakımdan telefonumu gizli numaradan arayabilirsiniz.

Seans esnasında maalesef telefona cevap veremiyorum. Bu durumlarda arzu ederseniz SMS atabilir yada evdemasajizmir@hotmail.com mail ve Msn adresini kullanabilirsiniz.

Tolga Mert / izmir

İletişim Numaram ; 0 542 433 62 45

 

evde masaj karşıyaka, evdemasaj karşıyaka, evde masaj izmir

Bir Cevap Yazın

Kategoriler

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

